diabetes1.si@gmail.com

Nakupovalni vodnik

Nakupovalni vodnik
PODATKI O PRODAJALCU

Trgovsko podjetje «LION RITTER s.r.o.»

Naslov: Radlická 112/22, 155 00 Praga 5, Češka (Praga, Češka)

Naslov za korespondenco: LION RITTER S.R.O, P.O. BOX 15, 150 00 Prague 5, Czech Republic

Identifikacijska številka (IČO): 247 72 097

DDV številka (DIČ): CZ24772097

Spletna stran: http://diabetes1.si/

OSNOVNI POJMI

2.1. Ti »LION RITTER s.r.o.« trgovske družbe, vpisane v poslovni register, ki ga vodi Trgovsko sodišče v Pragi, št. С173049 (v nadaljevanju – «Prodajalec»), pogoji nakupa (v nadaljevanju – «Pogoji»),
ureja predvsem pravice in obveznosti strank, ki izhajajo iz sklenitve prodajne pogodbe (v nadaljevanju »pogodba«) med prodajalcem in drugo fizično ali pravno osebo (v nadaljevanju »kupec«) preko spletne trgovine prodajalca. Spletna trgovina prodajalca se nahaja na: http://diabetes1.si/.

2.2. Pogoji poslovanja opredeljujejo pravice in obveznosti strank pri uporabi spletnega mesta prodajalca na naslovu: http://diabetes1.si/ (v nadaljevanju »spletno mesto«) ter druga pravna razmerja med njima.

2.3. Drugi pogoji, ki se razlikujejo od teh pogojev, se lahko določijo v ločeni prodajni pogodbi. Pogoji, navedeni v prodajni pogodbi, imajo prednost pred temi pogoji.

2.4. Ti pogoji so sestavni del pogodbe. Pogoji in pogodba so sestavljeni v litovščini.

2.5. Prodajalec ima pravico spremeniti ali dopolniti vsebino Pogojev. Hkrati ta različica dokumenta ne vpliva na pravice in obveznosti strank, ki so nastale v obdobju veljavnosti prejšnje različice dokumenta.

OSEBNI RAČUN NA SPLETNEM MESTU

3.1. Po registraciji na spletnem mestu kupec dobi dostop do osebnega računa na spletnem mestu (v nadaljevanju – “osebni račun”). Registrirani kupec lahko kupuje na spletni strani. Blago je mogoče kupiti tudi brez registracije kupca na spletni strani.

3.2. Ob registraciji na spletnem mestu in naročilu blaga mora kupec navesti zanesljive podatke o sebi. Če se podatki spremenijo, jih mora kupec posodobiti v osebnem računu.
Prodajalec sprejema podatke, ki so zabeleženi v osebnem računu kupca in podatke, ki jih kupec navede ob naročilu blaga, kot pravilne.

3.3. Dostop do osebnega računa kupca se izvede z navedbo uporabniškega imena in gesla. Kupec se zavezuje, da bo varoval svoje podatke, ki so potrebni za prijavo v osebni račun, in razume, da prodajalec ni odgovoren za neizpolnitev te obveznosti.

3.5. Kupec ni dolžan omogočiti dostopa do svojega osebnega računa tretjim osebam.

3.6. Prodajalec lahko registriranega kupca odstrani, če dlje časa ne uporablja osebnega računa ali ne izpolnjuje obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe, vključno s temi pogoji.

3.7. Kupec razume, da osebni račun morda nekaj časa ni na voljo, na primer med vzdrževanjem prodajalčeve strojne ali programske opreme ali morebitnega vzdrževanja strojne ali programske opreme tretjih oseb.

SKLENITEV POGODBE

4.1. Spletna stran prodajalca vsebuje seznam prodajnih artiklov, vključno s cenami vseh ponujenih artiklov.
Vse cene na spletni strani so navedene z DDV, ki velja v Litvi. DDV se ne zaračuna, če je kupec podjetje, ki plačuje DDV v Litvi. Seznam izdelkov in vse cene se štejejo za veljavne, dokler so prikazani na spletni strani. Ta člen ne omejuje možnosti prodajalca, da sklene pogodbo s posameznimi pogoji. Prodajalec ni dolžan skleniti pogodbe na podlagi podatkov o blagu, objavljenih na spletnem mestu.

4.2. Spletna stran prodajalca ponuja informacije o stroških v zvezi s prevozom blaga do končnega kupca. Stroški prevoza so odvisni od lokacije kupca.

4.3. Spletna stran prodajalca ne vsebuje informacij o morebitnih dajatvah in davkih, ki bi jih moral kupec plačati v državi prejema blaga.

4.4. Za nakup blaga mora kupec oddati naročilo na spletni strani. Naročilo mora vsebovati naslednje podatke:

o naročenem blagu (blago bo odloženo v elektronsko košarico spletnega mesta);
o načinu plačila in valuti za naročilo;
o načinu plačila in ceni dostave blaga (v nadaljevanju »Naročilo«).

4.5. Kupcu je dana možnost, da pred oddajo naročila preveri in po potrebi spremeni podatke, navedene v naročilu. Kupec odda naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Prodajalec sprejema podatke, navedene v naročilu kupca, kot pravilne. Prodajalec mora takoj poslati potrdilo o prejemu naročila na e-naslov, ki je naveden v naročilu ali v osebnem računu kupca (v nadaljevanju – e-naslov).

4.6. Prodajalec ima pravico, da glede na naravo naročila (količina blaga, cena, predvideni stroški transporta) zahteva od kupca dodatno potrditev naročila (npr. pisno ali telefonsko).

4.7. Pogodba med prodajalcem in kupcem se šteje za sklenjeno, ko kupec odda naročilo in e-pošto. prejme ustrezno potrdilo prodajalca po pošti.

4.8. Kupec

Seznanjen sem, da prodajalec ni dolžan skleniti pogodbe, še posebej z osebami, ki so predhodno huje kršile pogoje pogodbe (vključno s temi pogoji).

4.9. Kupec s sklenitvijo pogodbe soglaša z uporabo elektronskih komunikacij. Stroške, ki nastanejo z uporabo elektronskih komunikacij pri sklenitvi pogodbe (za internet, telefonske klice), krije kupec sam.

CENA IN PLAČILNI POGOJI

5.1. Vse cene na spletni strani so navedene z DDV, ki velja v Litvi.

5.2. V skladu s pogodbo lahko kupec plača ceno blaga in stroške pošiljanja na naslednje načine:

z nakazilom na TRR prodajalca (za to morate dodatno zahtevati prodajalčev račun za plačilo naročila);
Uporaba plačilnih kartic Visa ali MasterCard na spletni strani prodajalca.

5.3. Poleg cene izdelka mora kupec dodatno plačati vse bančne ali tretje provizije in plačila, ki nastanejo pri nakazilu denarja.

5.4. Kupec mora plačati tudi stroške pošiljanja.

5.5. Cene blaga na spletni strani so navedene v EUR.

ZAVRNITEV IN PREKINITEV POGODBE

6.1. Kupec potrjuje, da pogodba preneha veljati za blago, ki ga je kupec zamenjal ali spremenil, pokvarljivo blago, blago s kratkim rokom trajanja ter medicinsko blago, katerega sterilno embalažo je kupec poškodoval.

6.2. V primeru, da ne gre za blago, navedeno v točki 6.1, ima kupec pravico zavrniti izvedbo pogodbe do 14 dni po prejemu blaga, vendar najkasneje v 21 dneh od datuma prenosa blaga. lastništvo blaga s prodajalca na kupca. Zahtevo za zavrnitev izpolnitve pogodbe je treba dostaviti prodajalcu v 14 dneh po prejemu blaga, vendar najkasneje v 21 dneh po prenosu lastništva blaga s prodajalca na kupca z dnevno pošto ali na e-poštni naslov prodajalca.

6.3. Če zavrnete izpolnjevanje pogodbe na podlagi člena 6.2, se pogodba v celoti prekine. Blago mora biti poslano prodajalcu v roku 5 delovnih dni od dneva prejema zahteve za zavrnitev pogodbe. Stroške v zvezi z dostavo blaga od kupca do prodajalca plača kupec. Če kupec krši to obveznost, ima prodajalec pravico zahtevati od kupca denarno kazen v višini 10 (deset) EUR za vsak dan podaljšanja. Vendar višina globe ne sme presegati prodajne cene izdelka. Izdelek mora biti vrnjen prodajalcu nepoškodovan in nerabljen, v originalni embalaži.

6.4. Prodajalec mora v roku 10 dni od prevzema blaga od kupca pregledati vrnjeno blago in ugotoviti morebitne poškodbe ali znake uporabe.

6.5. V primeru zavrnitve sklenitve pogodbe v skladu s postopkom, določenim v členu 6.2 teh pogojev, mora prodajalec vrniti kupcu ceno vrnjenega blaga (brez stroškov dostave blaga kupcu) v 10. dni od izteka roka pregleda blaga v skladu s 6.4 teh pogojev. točka. Negotovinsko vračilo se izvede z bančnim nakazilom na račun kupca (če je bilo blago plačano z bančnim nakazilom na račun prodajalca) ali z negotovinskim nakazilom na bančno kartico kupca (če je blago plačano pri banki). kartico prek plačilnega terminala na spletni strani prodajalca).

6.6. Kupec potrjuje, da mora v primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan, rabljen ali delno rabljen, prodajalcu povrniti škodo, nastalo zaradi poškodbe ali uporabe izdelka. Prodajalec bo to škodo v denarju enostransko odštel od cene vrnjenega izdelka. Prav tako lahko prodajalec znesek neplačila odbije od cene vrnjenega izdelka v skladu s točko 6.3.

DOSTAVA BLAGA

7.1. Možne načine dostave blaga določi prodajalec, razen če je s pogodbo določeno drugače. V primeru, da je način dostave določen na podlagi povpraševanja kupca, prevzema tveganje in morebitne dodatne stroške, ki bi lahko nastali z izbiro tega načina dostave.

7.2. Pri oddaji naročila lahko kupec izbere enega od naslednjih načinov:

7.2.1. prek dostavne službe “Zásilkovna”;

7.2.2. preko dostavne službe DPD (v nekaterih primerih).

7.3. Če kupec iz kakršnegakoli razloga noče prevzeti blaga iz prevozne službe, se zavezuje prodajalcu plačati vse stroške v zvezi s skladiščenjem in morebitnim vračilom blaga.

7.4. Standardni dobavni rok je od 2 do 7 dni.

ODGOVORNOST ZA OKVARJE. GARANCIJA

8.1. Pravice in obveznosti strank v zvezi z odgovornostjo za napake, vključno z garancijsko odgovornostjo, so določene v pravilih civilnega zakonika Češke republike.

8.2. Prodajalec jamči, da mora biti blago, ki ga prodaja po pogodbi, delujoče in brezhibno.
Skladnost s pogodbo pomeni, da ima blago kakovost in lastnosti, opisane v pogodbi, ustrezno količino, dimenzije ali težo prodajalca, proizvajalca ali njegovega zastopnika in ustreza namenom uporabe, ki jih prodajalec opisuje za ta artikel ali za katere artikel se običajno uporablja.

8.3. Če kupec ob prevzemu blaga ugotovi neskladnost s pogodbo, ima pravico prevzeti blago po postopku, določenem v pogodbi, z zamenjavo blaga z napako.

drugemu ali tako, da ga popravite. Če ta način ni mogoč, lahko kupec zahteva ustrezen popust na ceno blaga ali prekine takšno pogodbo. Ta določba ne velja, če je kupec vedel za neskladnost s pogoji pogodbe pred prejemom blaga ali če je to neskladnost povzročila dejanja kupca ali prevozne službe.

8.4. Garancijske obveznosti ne veljajo za medicinske izdelke za enkratno uporabo.

8.5. Za upoštevanje garancijskega primera mora kupec izpolniti vlogo na ustreznem obrazcu z opisom težave in jo poslati prodajalcu po pošti ali na njegov e-naslov.

8.6. Prodajalec mora svoje garancijske obveznosti izpolnjevati na svoji dejanski lokaciji.
Vse stroške v zvezi s prevozom blaga do kraja izpolnitve obveznosti in nazaj plača kupec.

8.7. Če kupec ob prevzemu blaga ugotovi, da je embalaža paketa poškodovana, je potrebno paket odpreti v prisotnosti poštnega uslužbenca/kurirja in pregledati embalažo izdelka. Hkrati je treba napisati protokol in po možnosti posneti fotografijo ali video.

8.8. Po prejemu pošiljke mora kupec preveriti popolnost izdelka. Če se ugotovi, da kateri del izdelka manjka, je potrebno fotografirati ali posneti odprto embalažo in v njem zloženo blago ter zabeležiti skupno težo izdelka. Kupec mora v roku 24 ur od prevzema pošiljke podati izjavo o nepopolnosti blaga.

DRUGE OBVEZNOSTI STRANK

9.1. Lastninska pravica na blagu se prenese na kupca po plačilu njegove celotne cene.

9.2. Kupec se zaveda, da je vsa programska oprema spletnega mesta trgovine in drugih delov spletnega mesta trgovine (vključno s fotografijami ponujenih izdelkov) avtorsko zaščitena.
Kupec se zavezuje, da ne bo izvajal nobene dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogočila nezakonit vdor ali uporabo programske opreme ali drugih delov spletnega mesta trgovine.

9.3. Pri uporabi spletnega mesta trgovine kupec nima pravice uporabljati mehanizmov, programske opreme ali drugih metod, ki bi lahko negativno vplivale na funkcionalnost spletnega mesta trgovine. Spletno mesto trgovine se lahko uporablja le v obsegu, ki ne krši pravic drugih kupcev in je primeren za svoj namen.

9.4. Kupec se zaveda, da prodajalec ne odgovarja za napake, ki nastanejo pri dostopu tretjih oseb do spletne strani trgovine ali njene uporabe v druge namene.

ZASEBNOST IN KOMERCIALNA OBVESTILA

10.1. Informacije o varstvu osebnih podatkov najdete na tej povezavi.

IZMENJAVA DOPISOVANJA

11.1. Vsa korespondenca v zvezi s pogodbo mora biti drugi pogodbeni stranki dostavljena v pisni obliki, in sicer po elektronski pošti, osebno ali s priporočeno pošto preko ponudnika poštnih storitev, razen če se stranki ne dogovorita drugače.

11.2. Obvestilo se šteje za dostavljeno:

11.2.1. V primeru elektronske pošte, ko doseže strežnik dohodne pošte; neokrnjenost pisem se lahko zagotovi s potrdilom.

11.2.2. Če je naslovnik prejel paket, ga izroči osebno ali s pomočjo poštne službe.

11.2.3. Če naslovnik (ali oseba, ki ima pravico prejemati pakete naslovniku) noče sprejeti paketa, dostavljenega osebno ali s pomočjo poštne službe.

11.2.4. Po preteku 10-dnevnega roka hrambe paketa na pošti in po tem, ko je bil naslovnik obveščen o potrebi po prevzemu paketa, kot tudi če naslovnik ni prejel informacij o paketu, ko je paket dostavljeno prek poštne storitve.

REŠEVANJE SPOROV

12.1. V primeru spora med prodajalcem in kupcem, ki ga stranki ne moreta rešiti sporazumno, ima kupec pravico, da se za rešitev spora obrne na izvensodni organ, ki je pristojen za reševanje teh sporov. V tem primeru je:

Češka trgovinska inšpekcija (Česká obchodní inspekce)

ADR pododdelek Centralnega inšpektorata

Štěpánská 15

12000 Praga 2

Češka

KONČNE DOLOČBE

13.1. Če so razmerja med prodajalcem in kupcem v zvezi z uporabo spletnega mesta mednarodna, jih ureja pravo Češke republike.

13.2. Prodajalec mora svoje blago prodajati samo na podlagi poslovnega dovoljenja, ki ga izda ustrezni regulativni organ.

13.3. V primeru, da so nekatere določbe teh pogojev neveljavne ali postanejo neveljavne, jih bodo nadomestile določbe z najbližjim pomenom. Neveljavnost ene določbe teh pogojev ne vpliva na veljavnost preostalih določb. Spremembe in dopolnitve pogodbe oziroma teh splošnih pogojev morajo biti zapisane v pisni obliki.

13.4. Pogodbo, vključno s pogoji nakupa, prodajalec arhivira v elektronski obliki in ni dostopna.

13.5. Kontaktni podatki prodajalca za korespondenco: LION RITTER S.R.O, P.O. BOX 15, 150 00 Prague 5, Czech Republic (Češka), e-poštni naslov: diabetes01.si@gmail.com.

Praga, 16.02.2023

KOŠARICA0
Košarica je prazna
Nadaljuj z nakupovanjem
0